Akademia Marketingu: Automatyzacja i e-mail content marketing
W części e-mail content marketingowej skupimy się na tym, jaki sposób tworzone treści mogą pomóc Ci w ogrzewaniu leadów marketingowych. Odpowiemy też między innymi na pytania: Czy e-mail marketing oddał już miejsce na podium najbardziej skutecznego narzędzia marketingowego? Co mówią świeże raporty i doświadczenie marketerów w tym temacie? Następnie przejdziemy zautomatyzowanych kanałów dystrybucji treści. Skoro dane to „nowa ropa”, to sprawdzimy, jak najlepiej je przetwarzać i wykorzystać do optymalizacji działań i personalizacji treści.
Z webinaru dowiesz się:
– jak wykorzystać e-mail marketing w lead nurturing,
– na którym etapie lejka sprzedażowego wykorzystać działania e-mail marketingowe,
– segmenty, testy i raporty – jak podejść do technicznych aspektów e-mail marketingu,
– OR, CTR, ROI – jak analizować kampanie e-mail marketingowe, by Twoje działania były coraz skuteczniejsze,
– w jaki sposób przygotować dane do personalizacji,
– jak automatyzować dystrybucję treści,
– jak stworzyć dynamiczny remarketing treści,
– o zastosowaniu technologii kognitywnych w działaniach content marketingowych,
– jak zautomatyzować analizę treści.