Jak nie zapomnieć o użytkowniku w trakcie rozwoju produktu?
2 edycja warsztatów z Journey Mappingu.
Ze względu na formułę warsztatową niestety będzie limit miejsc.
Warsztaty adresowane są dla osób początkujących***
Na warsztatach będziemy pracować z metodą Journey mapping.
Mapowanie doświadczeń to proces wizualizacji złożonych interakcji człowieka z projektowanym lub istniejącym produktem. Mapowanie tworzy wspólną dla wszystkich zaangażowanych osób bazę wiedzy dotyczącą tego jak produkt jest wykorzystywany oraz jakie w perspektywie doświadczeń użytkownika są jego słabe i mocne strony.
Na warsztatach postaramy się opowiedzieć historię użytkownika rzeczywistego produktu i zobaczymy jak jego użycie wpisuje się w szerszy kontekst aktywności np. podróżowania. Zastanowimy się również jakie są najważniejsze „punkty bólu” i zidentyfikujemy miejsca nad którymi namysł spowodowałby największą zmianę w doświadczeniu użytkownika.