en

Zaloguj się

close
Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

StartUp Succes Story #1 – polskie start-upy na rynku amerykańskim

, 11 grudnia 2015
StartUp Succes Story #1 – polskie start-upy na rynku amerykańskim
10. grudnia odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu StartUp Success Story organizowane przez Business Link Kraków. Mamy nadzieję, że następne będzie już niedługo, bo na temat Start-upów można by dyskutować godzinami! Spotkanie rozpoczął Michał Zawada, który w kilku słowach streścił nam ideę Bussines Linku. Zaraz po nim głos zabrał Paweł Nowak, który wspomniał o tworzeniu społeczności #omgkrk i przypomniał o imprezie XMASSIVE Party, która odbędzie się w przyszłą środę - zapraszamy na nią wszystkich, my również tam będziemy! Kolejne 15 minut było dla prelegentów, którzy musieli jak najkrócej opowiedzieć o swoich start-upach.
  • Marek Wawro - wytłumaczył nam dlaczego przelewy pieniężne były tak kosztowne i jak, za sprawą Azimo, zmieniły się ich ceny,
  • Rafał Szczepański – VP Engineering w SmartRecruiters zdradził nam ile niewykorzytanych możliwości jest na rynku rekrutacyjnym,
  • Jakub Piwnik - Communication Manager w Brainly pochwalił się, że jego produkt pomaga w rozwiązywaniu zadań domowych już 60 milionom użytkowników na całym świecie, a
  • Gloria Ziencina-Kawula opowiedział jak reklamują Brand24.pl w Ameryce, gdzie nie ma “Efektu Sadka”.
Po krótkich prezentacjach swoich start-upów przeszliśmy do części dyskusyjnej, która - jako forma spotkania - była strzałem w dziesiątkę! “Co to jest start-up?” - pierwsze pytanie było niezwykle wymagające, bo chyba wszyscy zgodzimy się, że każdy ma swoją definicję tego pojęcia. Mi najbardziej spodobało się wytłumaczenie jednej z uczestniczek - Edyty, która niedługo ruszy ze swoim pomysłem Listomaniak.pl - według niej start-up to “innowacyjny projekt, dla którego nie można jednoznacznie zdefiniować modelu biznesowego właśnie ze względu na oryginalność pomysłu”. Kolejne pytania także nie należały do łatwych, dowiedzieliśmy się czego się wystrzegać i jakie największe porażki oraz sukcesy! odnieśli prelegenci podczas rozwijania swoich start-upów. Była również długa wymiana zdań na temat przedstawiania swoich pomysłów na wczesnym etapie realizacji oraz przełamywaniu barier, które mogą wystąpić podczas wchodzenia na rynek zagraniczny. Cały event zakończył się krótkim networkingiem, który umożliwił rozmowę i uzyskanie porad od każdego z prelegentów, jak również wymianę kontaktów między słuchaczami. Z niecierpliwością czekamy na następne spotkanie z tego cyklu!   ——— podstawowe dane o tym wydarzeniu: nazwa wydarzenia: StartUp Success Story #1 data: 10.12.2015 miejsce: Kraków


Blog - najnowsze wpisy

Czego spodziewać się po UX Poland?
Monika Naleźnik, 13 czerwca 2018

Ogłoszono już termin konferencji UX Poland 2018, a kilka dni temu ruszyła sprzedaż biletów. Wszyscy zainteresowani szero