AUDYT KONTA na Instagramie krok po kroku #235
Twój firmowy Instagram faktycznie pomaga klientom podejmować decyzje zakupowe, czy tylko wygląda ładnie?
W tym odcinku przeprowadzam AUDYT KONTA NA INSTAGRAMIE i krok po kroku pokazuję, co działa dobrze, a co można ulepszyć.
Czego się nauczysz?
- Jak napisać opis, który odpowiada na kluczowe pytania klientów i podkreśla atuty oferty.
- Jak poprawnie wykorzystać linki, by użytkownik szybko znalazł najważniejsze informacje.
- Jak ułożyć zapisane relacje i przypięte posty, żeby ułatwiały klientom podjęcie decyzji.
- Jakie błędy sprawiają, że ludzie przeglądają profil, ale nie podejmują żadnych działań i jak to zmienić.
Zainspiruj się — sięgnij po KONKRETNE WSKAZÓWKI I ROZWIĄZANIA.
Chcesz, abym przyjrzał się jakiemuś aspektowi działalności Twojej firmy? Napisz w komentarzu, jaka to jest firma i kto wie, być może kolejny odcinek poświęcę właśnie Tobie.