Czego potrzebujesz, aby zbudować markę osobistą eksperta i przebierać w zleceniach
Budowanie marki osobistej eksperta jest trudne i wymaga czasu. Co zrobić, żeby ułatwić sobie ten proces? Mam na to sposób. Proponuję rozłożyć to zadanie na 3 kluczowe obszary i zadbać o ten, który jest dla nas w tej chwili najistotniejszy. Dziś powiem, jak to zrobić.
Pełny opis odcinka MWF 449: https://l.malawielkafirma.pl/p-449
Przydatne linki:
• Zamów reklamę w newsletterze Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/reklama-w-newsletterze/
• Newsletter Soloprzedsiebiorca.pl https://malawielkafirma.pl/newsletter/
Posłuchaj też:
226: Marka osobista – co musisz o niej wiedzieć? | Joanna Malinowska-Parzydło https://l.malawielkafirma.pl/p-226
219: Dodaj skrzydeł twojej marce w social mediach | Joanna Ceplin https://l.malawielkafirma.pl/p-219
376: Czy szczerość się opłaca? | Janina Bąk https://l.malawielkafirma.pl/p-376
Bądźmy w kontakcie:
Newsletter: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/p-449
LinkedIn: www.linkedin.com/in/marek-j...