Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Crossweb z wizytą w Trójmieście - Infoshare 2022

Ania Knap, 28 października 2022
Crossweb z wizytą w Trójmieście - Infoshare 2022

Są takie wydarzenia, na które zdecydowanie warto się wybrać. Jednym z nich jest Infoshare - największa konferencja technologiczna w Europie. W tegorocznej edycji, która odbyła się 6-7 października, wzięło udział ponad 6000 uczestników. Podczas dwóch dni, każda z tych osób miała możliwość uczestniczenia w prelekcjach na jednej z aż(!) 6 scen wypełnionych inspirującymi wykładami.


Będziemy z Wami szczerzy - w tym roku nie próżnujemy, jeśli chodzi o konferencje stacjonarne. W ciągu ostatnich dwóch lat częściej uczestniczyliśmy w wydarzeniach on-line, ale w 2022 roku ilość eventów stacjonarnych, które odwiedzamy rośnie z miesiąca na miesiąc! Zresztą, możecie to zobaczyć na naszym blogu jak i w naszych Social Mediach, gdzie na bieżąco wrzucamy relacje z wydarzeń.


W zeszłym roku uczestniczyliśmy w Infoshare on-line, ale już w tym roku, moje koleżanki z Crossweb Kasia i Monika zdecydowały się na wersję stacjonarną konferencji. Ja zaś uczestniczyłam w wydarzeniu on-line śledząc uważnie scenę marketingu.


Poprosiłam dziewczyny, by opowiedziały o swoich wrażeniach z Infoshare 2022.


Kasia: Na początku października miałam przyjemność wziąć udział w Infoshare. Ogromna przestrzeń, na której różne firmy (nie tylko technologiczne) miały swoje stanowiska, ale również duży wybór prelekcji na sześciu scenach tematycznych, wprawiły mnie w oszołomienie. Podczas konferencji nie skupiałam się wyłącznie na jednej scenie, tylko starałam się uczestniczyć w wykładach z każdej sceny. Pierwszego dnia Infoshare najbardziej zapadła mi w pamięci prelekcja Natalii Hatalskiej pt. ,,Czy postęp technologiczny jest jedynym rozwiązaniem dla tych wyzwań?" dotycząca problemów, z którymi musimy się obecnie mierzyć takimi jak: zmiany klimatu, wojny, pandemie czy migracje klimatyczne. Kolejnym niewątpliwie ciekawym wystąpieniem było to, które poprowadził Kamil Kozieł ,,Drobiazgi, które robią różnice w marketingu" podczas którego w zabawny sposób opowiadał m.in. o ekonomii behawioralnej. 


Pierwszy dzień konferencji zakończyło afterparty w Starym Maneżu, podczas którego wystąpił duet Karaś/Rogucki.


Kolejnego dnia konferencji na scenie marketingowej Paweł Tkaczyk opowiadał o strategii ustalania cen na przykładzie ziemniaka (patrz zdjęcie poniżej).