en

Zaloguj się

close .
Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Podsumowanie II spotkania dla organizatorów wydarzeń + plan działań

Iwona Karczmarczyk, 29 maja 2018
Podsumowanie II spotkania dla organizatorów wydarzeń + plan działań

Wieczorem 17 maja w Hubraum spotkaliśmy się po raz drugi, aby wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat organizacji wydarzeń. Tak, jak za pierwszym razem, na celu stało budowanie zgranej, pomocnej i rozwijającej się grupy osób, które zajmują się organizacją różnego rodzaju wydarzeń w Krakowie. Tym razem głównym punktem naszego spotkania były warsztaty, na których pojawiło się 25 osób.



Co zrobiliśmy do tej pory?


Od poprzedniego spotkania minęło trochę czasu, ale nie próżnowaliśmy! Oto, co zrealizowaliśmy:


  • Stworzyliśmy bazę danych dla organizatorów wydarzeń, w której znajdziecie sprawdzone miejsca do organizacji eventów, pomocne narzędzia oraz listę osób, które mogą Wam pomóc na różne sposoby - fotografów, kamerzystów, catering itp. Link do bazy: https://goo.gl/3oSpDW



Szczegółowe podsumowanie poprzedniego spotkania znajdziecie tutaj: https://crossweb.pl/blog/po-spotkaniu-dla-organizatorow-wydarzen-plan-dzialan/.


Cały czas zachęcamy Was zarówno do korzystania z bazy, jak i dołączania do grupy, gdzie dzielimy się doświadczeniem i wzajemnie sobie pomagamy. Niech nasza społeczność rośnie w siłę, a wszyscy na tym skorzystamy!



Założenia warsztatów


Wspomniane warsztaty poprowadził dla nas Mateusz Cybula - Manager of Technology Incubator z Krakowskiego Parku Technologicznego. Uczestnicy mogli poznać podstawy wszystkich ważnych aspektów, o które należy zadbać, by event okazał się sukcesem. W ramach części praktycznej wykonaliśmy w grupach kilka zadań, których efekty były prezentowane reszcie uczestników. Każde z ćwiczeń było poprzedzone częścią merytoryczną, podczas których Mateusz nakreślał kolejne zagadnienia. Wyzwaniami, jakie postawił przed naszymi gośćmi, były:


  • Wybór najważniejszych cech udanego wydarzenia
  • Rozpisanie listy TO DO przed, w trakcie i po evencie
  • Opracowanie persony, czyli potencjalnego uczestnika
  • Zainscenizowanie spotkania, wcielając się w role organizatora i sponsora



Przebieg warsztatów


Praca w grupach okazała się bardzo owocna, dzięki aktywności i zaangażowaniu wszystkich uczestników. Różne spojrzenia na problem i odmienne doświadczenia pozwoliły na wymianę opinii i poszerzenie horyzontów, co dało się zauważyć podczas burzy mózgów i prezentacji jej wyników. Udało nam się poruszyć te kwestie, które najczęściej okazują się problematyczne podczas organizacji eventu i wspólnie poszukać rozwiązań.



Networking


Gdy udało się podsumować wspólną, dwugodzinną pracę, sala warsztatowa zmieniła się w gwarne od toczących się dyskusji miejsce networkingu. Udało się nawiązać nowe znajomości, zebrać pomysły na kolejne spotkania i… zjeść kawałek dobrej pizzy ;-)



Wyniki ankiety


Wszystkich uczestników wydarzenia poprosiliśmy o wypełnienie krótkiej ankiety, która posłuży nam za pomoc przy planowaniu następnego spotkania. Otrzymaliśmy wartościowy feedback, dzięki któremu wiemy, że:


  • W skali od 1 do 10 polecilibyście nasze warsztaty na 9,4, natomiast wynik NPS to 78
  • 100% badanych chętnie weźmie udział w kolejnym spotkaniu
  • Najbardziej podobała się Wam organizacja, dzielenie się wiedzą i atmosfera
  • Na następnym spotkaniu chcielibyście już bardziej sprecyzowane tematy oraz omawianie konkretnych case study


To dla nas solidna dawka motywacji i znak, że nasze wspólne spotkania zmierzają w dobrym kierunku! Podczas przygotowań do kolejnego weźmiemy pod uwagę wszystkie cenne uwagi, którymi się z nami podzieliliście.



Co dalej?


To z pewnością nie koniec naszych starań, by zbudować zaangażowaną grupę organizatorów wydarzeń. Co mamy w planach?


  • Przede wszystkim - przeżyjmy to jeszcze raz oglądając galerię zdjęć: https://www.facebook.com/Crosswebpl/posts/2399981990027544
  • Kolejnym punktem jest stworzenie podstawowej check-listy, która w zorganizowaniu eventu od a do z. Będzie przeznaczona zarówno dla uczestników warsztatów, jak i osób początkujących - aby wszyscy wiedzieli, od czego zacząć.


Co do kolejnego spotkania, odbędzie się ono jesienią. Motyw przewodni zdradzimy za jakiś czas. Stay tuned!

———

szczegóły wydarzenia:



Blog - najnowsze wpisy

START KRK UP #4 powraca!
Monika Naleźnik, 01 października 2018

START KRK UP już po raz czwarty przy współpracy miasta Kraków oraz startupowej społeczności zaprasza na tydzień wypełnio