345: Jak pokonać lęk przed autopromocją i sprzedawać, nie wychodząc na cwaniaka
Dzielisz się wartościowymi treściami w sieci, ale boisz się promować własne produkty? Masz wyrzuty sumienia i czujesz się jak cwaniak, gdy proponujesz swoim odbiorcom płatny kurs online lub e-book?
Posłuchaj 345. odcinka MWF i dowiedz się, jak pokonać lęk przed autopromocją i skutecznie (a przy tym uczciwie!) zachęcać odbiorców do zakupu twoich produktów.
3:55 Jakie są różnice między twórcą treści a sprzedawcą?
7:35 Po co w ogóle tworzymy treści w internecie?
9:53 Dlaczego płatne produkty są dla odbiorców bardziej wartościowe?
12:15 Czy ludzie przestają lubić twórców, którzy oferują płatne produkty?
14:44 Michał Szafrański „Zaufanie czyli waluta przyszłości” – recenzja
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:
- Przypomnij sobie, po co w ogóle tworzysz treści w internecie. Powinieneś uświadomić sobie, że pomaganie i dzielenie się wiedzą nie oznacza, że nie możesz mieć z tego czegoś dla siebie. Co więcej, taka motywacja sprawi, że twój content nie będzie tracił na jakości.
- Zadbaj o to, aby oferowane przez ciebie płatne produkty były naprawdę dobre i wartościowe dla twoich odbiorców. O wiele łatwiej promuje się produkt, z którego jestesmy w pełni zadowoleni.
- Pamiętaj, żeby zawsze informować odbiorców, jeśli zamierzasz im coś sprzedawać np. podczas webinaru.