Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

Od 0 do 11 milionów sprzedaży | Monika Żochowska z GLOV

15.07.2021
01:03
Polski
Rozmowa z Moniką Żochowską - współzałożycielką Phenicoptere, producenta i dystrybutora innowacyjnej rękawicy do demakijażu GLOV. Tylko w zeszłym roku, firma wypracowała 11 mln pln sprzedaży. Biznes nagradzany Glammies - Glamour Awards”, a także personalnie “EY Entrepreneur of the year”, “Technology Fast 50 Deloitte”. Najważniejszymi rynkami, poza Polską, są Francja, Niemcy i region Bliskiego Wschodu. Największym tegorocznym sukcesem było podbicie Stanów Zjednoczonych. Wprowadzając GLOV na rynek, Phenicoptere stworzyła nową kategorię produktów w branży kosmetycznej – tekstyliów do demakijażu. Rękawiczki GLOV pozwalają oczyścić skórę tylko przy użyciu wody. Prowadzą też zaawansowane badania nad kolejnymi zastosowaniami mikrowłókien i nowymi liniami produktowymi.

Rozmawiamy m.in. o:
+ Sprzedaż w Polsce vs sprzedaż za granicą - jak pozyskać pierwszych klientów? Czy na początku była sprzedaż detaliczna, czy pierwszym wytrychem był kontrakt z drogerią czy jakimś pośrednikiem?
+ Historia powstania pomysłu na rękawice GLOV
+ Jak znaleźć doskonałą wspólniczkę/wspólnika? (pozdrawiamy Ewę!)
+ Jak szuka się producenta/podwykonawców w biznesie, który przynajmniej w początkowej fazie nie miał środków na budowę własnej fabryki?
+ Sprzedaż na bliskim wschodzie? Różnice kulturowe?
+ Pierwsza praca - początki kariery Moniki
+ Autofinansowanie vs Inwestorzy? W jakim modelu rozwijał się GLOV?

Podobne podcasty