Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

#115 – Magdalena Gronert i Tadeusz Fułek: „Gen AI, metaverse, ESG, algorytmy i statystyki, czyli o wyzwaniach CMO słów kilka”

IT
19.10.2023
00:54
Polski

W tym odcinku podcastu, razem z moimi gośćmi: Magdaleną Gronert i Tadkiem Fułkiem, ekspertami Deloitte Digital, skupiamy się na trendach marketingowych w oparciu o wyniki raportu Deloitte "Global Marketing Trends 2023".


W najnowszej edycji globalnego badania Deloitte ankietowanymi zostało ponad 1 000 dyrektorów ds. Marketingu (CMO) i managerów odpowiedzialnych za zarządzanie markami na całym świecie. Dodatkowo przeprowadzono 40 indywidualnych wywiadów z przedstawicielami uznanych marek, aby zyskać głębokie spojrzenie na przyszłość marketingu i obecne praktyki operacyjne.


Raport, o którym rozmawiam z moimi gośćmi wskazuje cztery kluczowe trendy:

  1. Inwestycje marketingowe odpowiedzią na niestabilność ekonomiczną
  2. Wbrew dawnym praktykom, firmy dziś skupiają się na marketingu jako długoterminowej inwestycji, nawet w czasach niepewności gospodarczej. Personalizacja staje się istotnym obszarem inwestycji, zgodnie z ewoluującym zachowaniem konsumentów.
  3. Zrównoważony rozwój kluczowym elementem strategii marketingowej
  4. Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju pozostają priorytetem dla marketerów, napędzanym popytem konsumentów i zmianami regulacyjnymi. Budowanie wizji zrównoważonego rozwoju staje się integralną częścią tożsamości marki i skutecznych strategii marketingowych.
  5. Kreatywność sposobem na wzrost
  6. Wbrew powszechnej opinii kreatywność nie ustępuje miejsca analizom i statystykom, pozostaje wręcz kluczowym elementem działań marketingowych i idealnie odpowiada na jedną z potrzeb rynku – pozwala się wyróżnić.
  7. Nowe technologie warte obserwowania
  8. Szybki postęp technologiczny transformuje krajobraz marketingu. Sztuczna inteligencja (AI) zyskuje na znaczeniu jako główna technologia, a marki stają się elastyczne, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów.


Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • jakie kluczowe wyzwania stoją dziś przed marketerami zarówno w Polsce, jak i na całym świecie,
  • w jakie obszary powinni inwestować marketerzy, aby spełnić obietnicę spersonalizowanej marki,
  • jakie kroki podejmują globalne firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju i jak wpływa to na ich wartość oraz jak kształtuje komunikację,
  • dlaczego strategia brand purpose powinna stać się ważna dla firm i jakie korzyści z niej płyną


Zapraszam Cię do wysłuchania mojego odcinka oraz do zapoznania się z pozostałymi materiałami:


Do usłyszenia i zobaczenia!

Wiesiek Kotecki

Podobne podcasty