en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

314: Praktyczne rady dla właścicieli firm dotkniętych kryzysem

Droga, po której porusza się przedsiębiorca, pełna jest pułapek i niebezpieczeństw. Jednym z nich jest kryzys. Czasem jest on wynikiem błędnych decyzji, a czasem nie mamy na niego żadnego wpływu i nie sposób się przed nim ustrzec. Ale można próbować z nim walczyć – lepsze to niż narzekanie, że jest źle.


W 314. odcinku MWF osoby prowadzące internetowe społeczności dla przedsiębiorców udzielają praktycznych wskazówek, które mogą pomóc firmie przetrwać kryzys. To uniwersalne rady, które można wykorzystać w wielu branżach!


5:18 Mateusz Wyciślik – Growth Hacking Po Polsku

10:53 Marta Baczewska-Golik – Kobieca Strona Inwestowania

18:20 Katarzyna Głąb – Po Sukces Na Szpilkach

25:29 Maria Kobryń – Blueshell Legal

34:29 Michał Bąk – grupa na Facebooku Marketing i Biznes

41:47 Monika Loryńska – Rozterki Startuperki

46:34 Anna Kupisz – Firma Jest Kobietą

52:10 Bartosz Mańkowski – Marketing | Personal Branding | Zarabianie na pasji | bartoszmankowski.com


Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/rady-dla-firm-dotknietych-kryzysem/


3 rzeczy do zapamiętania z tego podcastu:

- Przeanalizuj swoje finanse. Teraz musisz przede wszystkim przetrwać, a to wiąże się często z koniecznością ograniczania strat. Przejrzyj umowy, spróbuj dogadać się z klientami i kontrahentami. Określ poziom, poniżej którego zaczniesz ciąć koszty albo po prostu wycofasz się z biznesu. Czasem nie warto walczyć za wszelką cenę.

- Poszukaj możliwości tam, gdzie inni ich nie widzą. Wypróbuj niestandardowe podejście do sprzedaży, zastanów się, co może się przyjąć na rynku w nowej sytuacji albo niedługo po tym, jak wszystko zacznie wracać do normalności.

- Rozważ wprowadzenie nowej strategii marketingowej, a nawet – jeżeli możesz sobie na to pozwolić – zwiększenie inwestycji. Reklamy, choćby te na Facebooku, są teraz tańsze – może warto to wykorzystać? Poza tym wielu świetnych fachowców traci teraz pracę, więc możesz spróbować pozyskać ich do swojego zespołu.


Podobne podcasty