Współtworzy firmę wartą miliony | Joanna Drabent z Prowly
16.11.2021
01:07
Polski
Prelegenci:
Joanna Drabent, założycielka Prowly https://prowly.com/, narzędzia dla specjalistów PR służącego do zarządzania komunikacją PR i używanego przez ponad 1000 marek z całego świata. Firma pracuje z globalnymi markami takimi jak Spotify, IKEA, czy Hill+Knowlton Strategies. W 2020 przejęty przez Semrush, czyli światowego lidera w narzędziach SEO.
Tematy poruszone w rozmowie:
Pomysł na Prowly przyszedł w Twojej agencji Kolko Agency? Jak to dokładnie wyglądało? Zauważyliście potrzebę klientów na takie narzędzie?
Jak zdobyliście pierwszych klientów? Czy to od razu byli klienci Kolko?
Jak udało się zdobyć pierwszych klientów z zagranicy?
Jak wyglądało przejście z agencji na firmę technologiczną?
Jak poznałaś Sebastiana wspólnika?
Różnice w kliencie USA vs Polska?
Tematy poruszone w rozmowie:
Pomysł na Prowly przyszedł w Twojej agencji Kolko Agency? Jak to dokładnie wyglądało? Zauważyliście potrzebę klientów na takie narzędzie?
Jak zdobyliście pierwszych klientów? Czy to od razu byli klienci Kolko?
Jak udało się zdobyć pierwszych klientów z zagranicy?
Jak wyglądało przejście z agencji na firmę technologiczną?
Jak poznałaś Sebastiana wspólnika?
Różnice w kliencie USA vs Polska?