Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

Zła opinia od klienta może być cenniejsza niż 10 pochwał. Oto dlaczego

24.02.2025
00:20
Polski
Prelegenci:

Wielu soloprzedsiębiorców obawia się negatywnych opinii klientów, uznając je za złośliwą krytykę. Strach przed negatywną oceną może prowadzić do paraliżu i prokrastynacji, ograniczając rozwój firmy i zasięg działania.


Tymczasem krytyczne opinie mogą być cenniejsze niż pochwały, dając szansę na rozwój i poprawę oferty. Dzięki nim można lepiej zrozumieć potrzeby klientów, naprawić błędy i budować autentyczne relacje.


Aby tak się stało, warto przyjrzeć się:

- naszej reakcji na negatywne opinie;

- przyczynom i skutkom strachu przed opiniami;

- wartości feedbacku;

- sposobom pozyskiwania opinii;

- metodom wyciskania z opinii klientów maksimum dla siebie i swojej firmy.


Dowiedz się, jak przekuć negatywny feedback w sukces.

Podobne podcasty